Μπα; Τσιρίζουν για τη διαιτησία και στην Τούμπα τώρα;

Όταν η πουτάνα η τύχη σε θέλει, στα φέρνει όλα πρίμα βίστα, και σε κάνει μάγκα χωρίς καν να το δικαιούσαι. Όταν δε σε θέλει, τον πισινό σου να χτυπάς στην πέτρα σαν χταπόδι, δε γίνεσαι μάγκας ακόμα και αν το δικαιούσαι, ούτε στην Δευτέρα παρουσία. Αυτό συμβαίνει φέτος με τον Λουτσέσκου. Όλα του πάνε γάργαρο ρυάκι. Μουστάρδα πιάνει χρυσάφι γίνεται. Θα πάρει το πρωτάθλημα φέτος με τον ΠΑΟΚ για δεύτερη φορά στη θητεία του, παίζοντας καλύτερα από τους χειρότερους, με πρώτο παίχτη τον Βούλγαρο Δεσπότωφ – ευγενική χορηγία του Ολυμπιακού που τον απέρριψε λόγω Σολμπάκεν, και το άγαλμά του θα στηθεί έξω από τήν Τούμπα σβήνοντας με σφουγγάρι τον μύθο του μεγάλου Γιώργου Κούδα.
Όταν σε θέλει η τσούλα η εύνοια, όλοι οι “Άγιοι”μαζί να σε μουτζώνουνε μαζεύεις αυγά καί από τήν φωλιά του κόκκορα, δε σε ακουμπάει τίποτα. Πάντως αυτοί στον ΠΑΟΚ δέν έχουνε ταίρι. Και ενώ μέχρι προχθές χορταίνανε γέλια με τις σφαγές τού Ολυμπιακού χωρίς να βγάζουνε άχνα, τώρα που στην Τούμπα νιώσανε τα μαχαίρια της διαιτησίας να ξύνουν τη πλάτη τους, αρχίσανε να τσιρίζουνε βγάζοντας δόντια, και αβέρτα απειλητικές ανακοινώσεις. Απίστευτα πράγματα.
Είναι τραγικό τις αλητείες των διαιτητών να τις πληρώνουνε οι γυναίκες τους. Το τραγικότερο όμως είναι ότι υπεύθυνοι είναι αυτοί οι ίδιοι, αφού συμμετέχουνε αναντίρρητα στις διαιτητικές αλητείες χωρίς να έχουνε τη δύναμη να αναλάβουνε την ευθύνη, αναπόφευκτα την χρεώνουνε ανορθόδοξα στους εγγύτερους συγγενείς τους. Ας το κοιτάξουνε αυτό γιατί εκτός από λάθος είναι και μεγάλη αδικία…
ΥΓ. Ρε παιδιά αυτό που μας τρέχουνε τα σάλια όταν βλέπουμε το ηλεκτρικό μαχαίρι να κόβει τον γύρο, το παθαίνουνε και οι Βίγκαν με τη χορτοκοπτική μηχανή του γκαζόν;
Μόρτης