Αγρότες, Πανάθα, ΠΑΟΚ και κύπελλο στον Άρη

Δημοσιεύτηκε στις 2 February, 2024 | Κατηγορία: BLOG
αγρότες κυπελλο στον άρη

Εγώ ρε μάγκες δέν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω τι ακριβώς θέλουνε κάθε τόσο αυτοί οι αγρότες με τα τρακτέρ, και βγαίνουνε στους δρόμους γιατί λέει τα προϊόντα τους, τούς τα παίρνουνε οι μεσάζοντες τζάμπα, και τα πουλάνε χρυσά. Και ακριβώς τήν ίδια στιγμή αυτοί οι ίδιοι, οι αγρότες δηλαδή, όταν βγαίνουνε στις λαϊκές πουλάνε τα ίδια προϊόντα στις ίδιες τιμές με τους μεσάζοντες, και όχι στις τιμές που τα δίνουνε στους μεσάζοντες; Μήπως ξέρετε να μας πείτε πότε οι αγρότες μας κοροϊδεύουνε;

Αυτός ό Πολυχρονόπουλος ό φασολάδας μοίρασε λέει 18 εκατομμύρια μερίδες φαγητό όλες σκέτες. Τα φρουτάκια τα κράταγε για πάρτυ του. Είναι σωστό αυτό;

Εγώ πάντος δέν ανησύχησα σε καμία περίπτωση για την πρόκριση της Πανάθας. Αν δέν έβαζε το δεύτερο γκολ ο Μπλαντένοβιτς θα το έβαζε με κεφάλια ο Προκρούστης με τη σφυρίχτρα, αυτός που λανσάρεται στην Κ.Ε.Δ με το ψευδώνυμο Ευαγγέλου.

Στις 8 Αυγούστου ζητάγανε τήν αποπομπή τής Δυναμό Ζάγκρεμπ από τήν ΟΥΕΦΑ, καί στίς 31 Ιανουαρίου ντιλάρουνε μαζί της μεταγραφικά. Πόσο διαφορετικό είναι τελικά να είσαι ΑΕΚ.

Μή ψηφίζετε ρέ παιδιά λαγούς τύπου Πύρρου Δήμα, και Γιώργου Αυτιά. Ό,τι είχανε να δώσουνε το δώσανε στην εποχή τους. Είναι πλέον συνταξιούχοι στο είδος τους. Ψηφίζοντας αυτούς τους “τίποτα” ή χώρα δε σώνεται. Το όνομά τους εξαργυρώνουνε με την είσπραξη της βουλευτικής αποζημίωσης. Δεν έχουνε να προσφέρουνε απολύτως τίποτα!!!!!

Τελικά όπως τα είπα πριν από καιρό γίνονται, και μάλλον επιβαιβεώνομαι. Ήτανε η μέρα που ο πτωχευμένος Καρυπίδης, πρωτοπαλίκαρο πλέον της εξυγίανσης, πρωτοστατούσε στην πρόταση μομφής κατά του Μαρινάκη για την καθαίρεσή του από την προεδρεία της Σούπερ Λίγκα. Το ψευτονταηλίκι του προέδρου του Άρη θα εξαργυρωθεί με την κατάκτηση του φετινού κυπέλου. Αυτό λέει ή διαταγή της παρασκηνιακής αλητείας της ΕΠΟ. Και για του λόγου το αληθές αν δεν ήτανε έτσι, το γκολ του Μορόν στο ματς του κυπέλου με την ΑΕΚ στο Βικελίδης δε θα μέτραγε ποτέ, θα ακυρωνότανε σαν επιθετικό φάουλ. Και το πέναλτι υπέρ της ΑΕΚ στόν ίδιο αγώνα, θα δινότανε πριν ακόμα πάρει κλίση ο παίχτης για τη βουτιά στο χόρτο. Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.

Το αν είναι φαβορί για τον φετινό τίτλο ο ΠΑΟΚ, και στο τέλος της περιόδου τον κατακτήσει, εμάς τους Ολυμπιακούς δέν μάς καίγεται καρφί. Με τον ΠΑΟΚ στην πρώτη θέση της βαθμολογίας στο τέλος της αγωνιστικής χρονιάς, για εμάς τους Ολυμπιακούς το πρωτάθλημα θεωρείται ως μη γενόμενο. Αυτή τη συγκεκριμένη ομάδα ο “Κόκκινος Πειραιάς” δε την θεώρησε ποτέ, ούτε αντίπαλο, ούτε ανταγωνίστρια. Δεν την πήραμε ποτέ στα σοβαρά, πάντα την είχαμε και την έχουμε για καλαμπούρι. Απλά κάθε σαράντα χρόνια τη χρησιμοποιούμε για να κάνει τα ρεπό του Θρύλου. Όλα τα υπόλοιπα χρόνια είναι σα να μην υπάρχει. Τέλος;

Μόρτης

Γράψε το δικό σου άρθρο

Στείλε μας το κείμενό σου και η ομάδα μας θα το ελέγξει για δημοσίευση.