Βγήκε αληθινός ο Κλεομένης

Ο Άρης έκανε την ΑΕΚ – αεκακι όπως λέει κ ο ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ από τον Χορτιάτη! Μπράβο σε όλους, από τον κόουτς Μάντζιο και σε όλους που έπαιξαν! Μια κουβέντα για Φετφατζίδη – Παναγίδη, τις δύο αλλαγές. Ο Φετφατζίδης έδειξε την κλάση του σε δύο φάσεις μοιράζοντας σακούλες, ενώ κι ο μικρός ήταν πολύ καλός! Καλός επίσης ήταν και ο Ζαμόρα, η τρίτη αλλαγή του Μάντζιου στο ματς! Και από τους υπόλοιπους δεν υστέρησε κανείς. Καλοί, ως πολύ καλοί! Βάσει τελικών προσπαθειών και ευκαιριών, η νίκη ήταν πιο κοντά στον Άρη. Ωστόσο προσοχή. Αυτό ήταν μόνο το πρώτο ημίχρονο. Περιμένουμε το δεύτερο. Αλλά τα Συγχαρητήρια τα αξίζει η ομάδα για αυτή της την εμφάνιση.
Πάντως μετά από δύο συνεχόμενες επιτυχίες του Άρη στους δύο τελευταίους αγώνες σε πρωτάθλημα και κύπελλο, η απορία παραμένει: Έχουν αλλάξει τα κακώς κείμενα του Καρυπίδη?
- Οι υποχρεώσεις του απέναντι στον Άρη σαν μια από τις μεγάλες ομάδες του Ελληνικού ποδοσφαίρου? Ή παραμένουν σε φωτογραφίες σε διάφορες πόλεις της Ευρώπης?
- Τι γίνεται με την υπόθεση Συμπαίκτη?
- Τι γίνεται με την αδυναμία του να κρατήσει τους καλούς ποδοσφαιριστές του Άρη στον Άρη? Βλέπε Πάλμα και σήμερα Κουέστα, Φαμπιάνο.
- Αλήθεια πότε θα μπορέσει να γίνει πιο σοβαρός ο πρόεδρος – ας τον πούμε έτσι – του Άρη?
- Περιμένει την πρόκριση απέναντι στην ΑΕΚ ώστε να καθησυχάσει τον κόσμο του Άρη, με διάφορα ρητά επάνω στις φωτογραφίες του?
- Οι δηλώσεις του τύπου “θα τρίβετε τα μάτια σας” ή “έρχεται ως τέλος Οκτωβρίου ο συμπαίκτης”, είναι σοβαρές?
Προσωπικά, δεν ξέρω, αλήθεια, που θα οδηγήσει όλη αυτή η λανθασμένη διαχείριση…
Ντίνος Schibach