Ο Βαρούχας ορθοπεδικός

Τελικά ρε μάγκες αυτός ο Βαρούχας εκτός από τους κανονισμούς του ποδοσφαίρου έχει μεσάνυχτα και στην ανατομία του σώματος. Το βράδυ μετά το ντέρμπι Ολυμπιακός – ΑΕΚ, και ενώ με βάση τήν ιατρική επιστήμη ο ώμος είναι η προέκταση της πλάτης, αυτός τον βάφτιζε χέρι, επειδή έπρεπε σώνει και καλά να βγάλει άκυρο το κοντρόλ του Μασούρα και να αποφανθεί καθηγητικά ότι το γκολ τού Ολυμπιακού είναι άκυρο, ενώ όλοι μας γνωρίζουμε ότι το χέρι είναι η προέκταση του ώμου και φτάνει μέχρι τα νύχια. Ευτυχώς αυτός ο τύπος δεν έγινε ορθοπεδικός γιατί θα πήγαινες στο ιατρείο του μέ πόνο στην ωμοπλάτη και θα σου έδινε φάρμακο για τον αστράγαλο.
Πέρα από τό καλαμπούρι όμως, εφόσον δεν παρεμβαίνει κανένας εισαγγελέας στις συνεχόμενες καταγγελίες του Ολυμπιακού για την εγκληματική οργάνωση στο ποδόσφαιρο, και αφού η ομάδα δέχεται αλλεπάλληλες διαιτητικές σφαγές, δεν έχει κανένα λόγο να συνεχίζει να συμμετέχει στο στημένο Ελληνικό πρωτάθλημα. Δυστυχώς.
Πάντως χωρίς αμφισβήτηση ό Θρύλος ακόμα καί στήν χειρότερη περίοδο της ιστορίας του είναι παρασάγγας μπροστά από όλους τους υπόλοιπους και αυτό αποδυκνείεται μέ βάση το πραγματικό και όχι το πλαστό βαθμολόγιο. Αν είχε τους 8 βαθμούς που του έκλεψε το σφαγείο της παρασκηνιακής και εγκληματικής οργάνωσης του ποδοσφαίρου μας θά ήτανε πρώτος και καθόλου ιδρωμένος παρότι μετριότατος.
Μόρτης