Η ΑΕΚ «λύγισε» την Μπανταλόνα και πέταξε για το Final-4!

Με μια εμφάνιση βγαλμένη από τις πιο ένδοξες σελίδες της ιστορίας της, η ΑΕΚ επικράτησε της Μπανταλόνα με 72-65 στο «καμίνι» της SUNEL Arena. Οι «κιτρινόμαυροι», επιδεικνύοντας τρομερά ψυχικά αποθέματα, έκαναν το 2-1 στη σειρά των προημιτελικών και πανηγύρισαν μια παλικαρίσια πρόκριση στο Final-4 του Basketball Champions League.
Με το τελευταίο σφύριγμα της λήξης, το γήπεδο των Άνω Λιοσίων «σείστηκε» από τους έξαλλους πανηγυρισμούς. Παίκτες, τεχνικό επιτελείο και ο διοικητικός ηγέτης της ΚΑΕ, Μάκης Αγγελόπουλος, έγιναν ένα «κουβάρι» στο παρκέ, στήνοντας ένα ατελείωτο πάρτι μαζί με τον κόσμο στις κερκίδες.
Πρωταγωνιστές της μεγάλης βραδιάς ήταν οι Μπάρτλεϊ, Νάναλι, Κατσίβελης, Γκρέι, Χαραλαμπόπουλος και Φλιώνης, οι οποίοι ξέσπασαν σε λυγμούς χαράς μετά το σπουδαίο αποτέλεσμα. Ακόμα και ο «στρατηγός» της Ένωσης, Ντράγκαν Σάκοτα, γνωστός για την ψυχραιμία και τη συγκράτησή του, δεν μπόρεσε αυτή τη φορά να κρύψει τη συγκίνησή του για το ιστορικό επίτευγμα της ομάδας του.